Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Παιδότοπος 2.



             

           Εκεί που κάθομαι λοιπόν και αφού έχει περάσει μια ώρα λες και ήτανε 1 χρόνος έρχεται  ο βαφτιστήρας του οικοδεσπότη.Το παιδί ήταν γύρω στα 12-13 χρονών και ήρθε με την μητέρα του.Κρατούσε ένα μαύρο πράγμα στα χέρια του που δεν κατάλαβα τι ήταν.Χαιρέτησε γρήγορα τον νονό του (και οικοδεσπότη καθώς είπαμε) και έκατσε γρήγορα σε μια θέση στον καναπέ.Ανοίγει το μαύρο πράγμα και καταλαβαίνω ότι ήτανε ένα i-pad, tablet ή όπως σκατά τα λένε αυτά τα μαραφέτια.
       Έχει φορτώσει ένα παιχνίδι και ξεκινάει αμέσως να παίζει.Τα δάχτυλά του έχουν πάρει φωτιά.Κουνάει τη βλακεία πέρα-δώθε μιας και αναγνώριζε την κίνηση το παιχνίδι και δεν σηκώνει βλέφαρο.Δεν χαιρετάει κανέναν άλλον.Έχει μπει μέσα στο παιχνίδι λες και ήταν η πραγματικότητα.Τη μοναδική στιγμή που σήκωσε το κεφάλι του ήταν για να κουνήσει δεξιά-αριστερά το λαιμό του που είχε πιαστεί να είναι σκυφτός.
       Συνεχίζει με αμείωτη ένταση επί ένα μισάωρο.Έχω μείνει κάγκελο.Άναυδος.Η μητέρα του στην κοσμάρα της. Στον κόσμο του Marlboro.Ούτε καν έβλεπε που είχε οδηγηθεί το παιδί της.Και δεν λεω ...κατάντια είναι και οι παιδότοποι.Εμείς κάποτε παίζαμε στους δρόμους κυνηγώντας μια μπάλα επί ώρες. Και μας άρεσε.Δεν θέλαμε να τελειώσει το παιχνίδι.Και την άλλη μέρα ήμασταν διψασμένοι για περισσότερο.Τώρα μαντρώνουμε τα παιδιά σε ένα πλαστικό πράγμα με τσουλήθρες και μπαλάκια και τους λέμε παίξτε.Για όλα αυτά θα λογοδοτήσουμε.
    Τέλος πάντων όμως καλώς ή κακώς είμαστε στον παιδοτόπο.Ένα μέρος που παίζουν τα παιδιά.Και έρχεται ένα παιδί που ξέρει την οικογένεια (άρα έχει φίλους) και στρώνεται στο ηλεκτρονικό. Έχει μπει μέσα στο παιχνίδι και το ζει αυτό που κάνει.Κάποια στιγμή έρχεται η νονά του.Με τα χίλια ζόρια πατάει pause και την χαιρετάει.Αυτή προφανώς ξέρει την κατάσταση και του το παίρνει το tablet από τα χέρια και με το ζόρι τον πάει να παίξει....
     Απρόθυμος ο μικρός πήγε αλλά τουλάχιστον πήγε.Η μητέρα του στον κόσμο της.Ούτε καν είχε πάρει χαμπάρι...Να είναι καλά η νονά του που τον έσωσε έστω και για λίγο.Τον έκανε να επιστρέψει στην παιδική του ηλικία.Τρομερή σκηνή πραγματικά.
     Μερικές φορές πρέπει να είσαι έξω από το πλάνο και να παρατηρείς συμπεριφορές.Αυτό από μόνο του μπορεί να σε κάνει σοφότερο και να σε αποτρέψει από το να κάνεις τα ίδια λάθη.Η βραδυά ήταν μια επιτυχία βλέποντας την μικρή μου να έχει ροδαλά μαγουλάκια από το παιχνίδι. Αναψοκοκκινισμένη όπως ήταν μου ερχόταν αν την φάω....
Περισσότερο ρεπορτάζ από ανάλογες συναντήσειςστο εγγύς μέλλον.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.


     

4 σχόλια:

  1. Για να γράφεις σεντόνια πάει να πει ότι κάτι σε προβλημάτισε... δε μας πειράζει καθόλου αυτό. Ίσα ίσα. Χρόνια πολλά πολλά πολλά σε σένα και την οικογένειά σου! Εύχομαι η νέα χρονιά να μη σε αλλάξει, αλλά να αλλάξει την όλη κατάσταση. Κι εγώ ελπίζω σε περισσότερες δικές σου αναρτήσεις, περισσότερους προβληματισμούς, περισσότερες λύσεις.. Και να είσαι γερός πάνω απ'όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές.να είμαστε καλά και υγιείς.

      Διαγραφή
  2. Έτσι τα παίρνω κι εγώ κρανίο και αποφεύγω τις πολλές συνομιλίες με γονείς σε πάρτι. Βέβαια, μπορεί να χάνω κάποιες καλές γωριμίες και να τους τσουβαλιάζω όλους, αλλά δεν έχω πια αντοχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο.και εγώ σε αυτήν την κατάσταση είμαι.πλέον πιστεύω ότι κάτι έχω εγώ και δεν μπορώ να συναναστραφώ εύκολα.με όσους έχω προσπαθήσει να κάνω μια ουσιαστική κουβέντα κατέληξε σε φιάσκο.θα με λένε ακατάδεχτο αλλά δεν ξαναμιλάω.μόνο τα βασικά....
      καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή