Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ίδρυμα Κρατικής Αλητείας (Ι.Κ.Α.)

        Μετά τις συνεχείς αναφορές μου στον πολυπαθή τομέα της παιδείας (και έναν από τους σημαντικότερους σε μια σύγχρονη και καλώς διοικούμενη κοινωνία) θα περάσουμε σε έναν άλλο πολύπαθο χώρο.Αυτόν της υγείας.Πρώτα να αναφέρω ότι είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και κατά συνέπεια ασφαλίζομαι και εγώ και η οικογένειά μου στο Ι.Κ.Α.Επειδή μου αρέσει να μιλάω με παραδείγματα παραθέτω μια περίπτωση που μας έτυχε.Κάποια στιγμή -πριν από 2 μήνες- η γυναίκα μου θέλησε να κάνει μια εξέταση για τον θυροειδή μιας και ο συγκεκριμένος αδένας την ενοχλούσε.Πηγαίνοντας στο ΙΚΑ λοιπόν (που λεφτά για ιδιωτική εξέταση...) μας είπε ο γιατρός που επιφορτίστηκε με την εξέταση της ότι θέλει εξετάσεις αίματος και έναν υπέρηχο.Οι εξετάσεις αίματος κανονίστηκαν μετά από μια εβδομάδα και ο υπέρηχος για τέλη μαίου.Από αρχές Απριλίου που πήγαμε έτσι;.......
        Πήγε λοιπόν η γυναίκα μου χθες να κάνει τον υπέρηχο στην προγραμματισμένη ημερομηνία.Αφού τον έκανε, πολύ λογικά ζήτησε να δει τον γιατρό για να του πάει και αυτήν την εξέταση μιας και είχε ήδη ο γιατρός και την πρώτη (αυτή του αίματος).Η γραμματεία της είπε ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού για αυτό μιας και δεν μπορούσε να το κάνει επί τόπου.Πήγε σπίτι και πήρε τηλέφωνο.Ξέρετε πότε της είπανε ότι μπορεί να δει τον γιατρό;ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ....Ναι καλά το διαβάσατε.ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ...Σε 2 μήνες από τώρα και σε 4 από την αρχική εξέταση του αίματος.Δηλαδή αν έχει κάτι σοβαρό ποιός την γαμάει μωρέ;Άστην να διαμαρτύρεται.Δεν είναι κάποιο σοβαρό πρόσωπο να την εξυπηρετήσουμε άμεσα.Στη χώρα της λαμογιάς και του ωχαδερφισμού,στη χώρα των ημέτερων,στη χώρα του αν έχω μπάρμπα στην κορώνη θα γίνει η δουλειά, εμείς θα εξυπηρετηθούμε σε 4 μήνες.....
        Να καταθέσω εδώ ότι οι εισφορές μου (μαζι και οι εργοδοτικες εισφορές) φτάνουν στο ποσό των 864,05 € το μήνα.....Δηλαδή το ΙΚΑ εισπράττει από μένα 864,05 € και δεν έχω εξυπηρέτηση.Να σημειώσω επίσης ότι ουδέποτε έχω χρησιμοποιήσει την ασφάλεια....Δηλαδή τι σκατά πληρώνω;Που πάνε όλα αυτά τα λεφτά αν δεν έχω την ασφάλεια όταν την χρειάζομαι;Θα πει καποιος..Κάτσε ρε φίλε..Αυτά είναι και για την σύνταξη.Να απαντήσω ότι ούτε τα μισά δεν είναι.Τα περισσότερα είναι για την περίθαλψη.Την οποία και δεν απολαμβάνω.Που ακούστηκε αυτό;Να πληρώνεις για την υγεία και να μην έχεις...
       Πολύ σωστά με τον αδερφό μου Γιάννη έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις και έχουμε πει ότι αυτό το σύστημα έχει πεθάνει.Δεν μπορείς να αναγκάζεις τον ασφαλισμένο να πληρώνει για κάτι που εν τέλει όταν το χρειαστεί δεν θα το έχει.Βαρέθηκα να πληρώνω εγώ και να μην έχω τίποτα.Βαρέθηκα να πληρώνω και να εξυπηρετούνται οι γύφτοι,οι αλλοδαποί και όποιος άλλος δεν πληρώνει εισφορές.Αλλά θα μου πεί πάλι κάποιος...Και πως θα πάρουν τα λεφτά οι διοικήσεις των ταμείων να τα "επενδύσουν" για να αυξήσουν τις τραπεζικές καταθέσεις τους;Δεν μπορώ να αντικρούσω αυτό το επιχείρημα όταν το 2001 έπαιζαν και έχαναν δισεκκατομύρια από τα αποθεματικά του ΙΚΑ στο χρηματιστήριο.Χρήματα δικά μας από εισφορές πληρωμένες.Σκανδάλο που δεν πλήρωσε κανένας.Και πως θα μπορούσε άλλωστε αφού οι επιτροπές που κανονίζανε τις επενδύσεις ήταν διακομματικές;Φαγάνε όλα τα καλόπαιδα από όλες τις παρατάξεις.Χτίσανε βίλες με τις εισφορές μας και εμείς θα εξυπηρετηθούμε σε 4 μήνες;
        Κατάρρευση λοιπόν του σάπιου αυτού οικοδομήματος που στήθηκε μόνο και μόνο για να θησαυρίζουν κάποιοι.Στις πλάτες όλων των ασφαλισμένων στήθηκε πάρτυ με τα χρήματα των εισφορών και ήταν καλεσμένοι μόνο οι ημέτεροι.Αύριο κιόλας γκρέμισμα των οργανισμών αυτών και δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου να επιλέγει αυτόν τον οργανισμό που θα ασφαλιστεί.Γιατί με 864,05 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΙΠΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ για να ασφαλιστώ.
        Και ξαναπαραθέτω παράδειγμα.Η γυναίκα μου γέννησε πριν από 7 χρόνια στο ΙΑΣΩ.Βεβαίως και δεν ήθελα τα έξοδα νοσήλειας απο το ΙΚΑ αφού επέλεξα ιδιωτικό νοσοκομείο για την γέννηση.Αλλά παιδιά, η γυναίκα μου έκανε καισαρική και τα φάρμακα εκεί είναι συγκεκριμένα. Χρειάστηκαν λοιπόν 300 € σε φάρμακα μόνο.Ε λοιπόν το ΙΚΑ μου έδωσε πίσω τα 200 €.Ούτε καν τα φάρμακα ρε....Πως αλλιώς θα έχτιζαν βίλες;Έχει νοσηλευτεί πάραλληλα και η κόρη μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο (δεν είμαι μαλάκας να πάω στο ΙΚΑ την μονάκριβη κορούλα μου) 3 φορές.Συνολικό κόστος πάνω από 15.000 €.Αποτέλεσμα;Δεν πλήρωσα φράγκο.Δεκάτα τσακιστή.Και η ασφάλεια που πληρώνω είναι μόνο 300 €  ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...Όσο για το περιβάλλον δεν το συζητώ. Ανθρώπινο.Φαντάζομαι τι θα κάνανε για 864,05 €.(Σας έπρηξα με το 0,05 € ε;). Το γράφω γιατί έχει σημασία και αυτό.
        Περιμένω λοιπόν κάτι να αλλάξει στην χώρα της μπανανίας στον τομέα της υγείας.Θα περιμένω πολυ;Δεν ξέρω..Ο χρόνος θα δείξει.Ευτυχώς το σύστημα καταρρέει και καταρρέει γρήγορα.Το σύστημα που οι μπλε και οι πράσινοι με την ανοχή της αριστεράς οικοδομήσανε....

1 σχόλιο:

  1. φίλε εκπλη-κτι-κό άρθρο...
    θέλουν κόψιμο καρωτίδας ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ, όοοολοι όμως...
    αλλά όταν του κόσμου του κλέβουν τα λεφτά του και δεν αντιδρά, τί να πω, χάνω τη μπάλα...
    στο δικό μου σύμπαν, θα έπρεπε να είμαστε όλοι έξω με τα οπλοπολυβόλα, αλλά αυτός ο άτιμος ο καναπές έχει φάει τον κόσμο όλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή