Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Θεία Δίκη

     Με το αποτέλεσμα των εκλογών δεν θέλω να ασχοληθώ.Έχουν γραφτεί τόσα πολλά και έχουν ακουστεί ακόμα περισσότερα.Είμαι σίγουρος ότι τα έχετε διαβάσει όλοι σας.Καταποντίστηκαν τα 2 μεγάλα κόμματα,ήρθε η ώρα της αριστεράς,μπλα,μπλα,μπλα.Εγώ όμως θα ήθελα να σταθώ σε άλλο θέμα.Στο ποιά ατομάκια δεν επανεξελέγησαν.Μετά από παρά πολλά χρόνια που φορτωθήκαμε στις πλάτες μας άχρηστους ήρθε η ώρα για να μπουν στην Βουλή άλλοι-νέοι-άχρηστοι.
    Θα ήθελα λοιπόν να αποχαιρετήσω πρώτα την Άννα Διαμαντοπούλου.Αφού κατάφερε να διαλύσει τον χώρο της παιδείας, την έστειλε το εκλογικό σώμα στο διάολο.Γιατί πραγματικά ήθελε προσπάθεια να είσαι η μόνη υποργός που ευθύνεσαι να μην πάρουν βιβλία τα παιδιά έγκαιρα.Ούτε στην κατοχή δεν γινόντουσαν αυτά.Ακόμα και σήμερα που γράφω αυτές τις γραμμές δίνονται φωτοτυπίες στα δημοτικά σχολεία για να διαβάζουν τα παιδιά.Κατήργησε και τον ΟΕΔΒ και τώρα για του χρόνου δεν ξέρω τι βιβλία θα έχουμε.Στα χνάρια της βαδίζει και ο Μπαμπινιώτης.....
     Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στον άλλο μεγάλο μπαγλαμά της πολιτικής που μας αποχαιρετά.ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ.Ο άνθρωπος που ευθύνεται για τις περικοπές μισθών και συντάξεων ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα.Αυτός βέβαια καλά θα περνάει αλλά μην τον πετύχουμε πουθενά...Δεν θα αρκεστούμε μόνο στο γιαουρτάκι γιατί αυτό πλέον στοιχίζει.Θα παραμείνετε στην ιστορία ως κάποιοι από τους πιο άχρηστους πολιτικούς που είχε ποτε η χώρα.
      Και έπεται συνέχεια και για άλλα στελέχη....

2 σχόλια:

  1. για τον κουτρουμάνη σε έπαιρνα 8 το πρωί δευτέρας στη δουλεια να το σχολιάσουμε, αλλά δεν ήξερα ότι είχες άδεια...
    θεία δίκη πραγματικά, όμως εμένα μου έχει μείνει μέσα μου πολύ πράγμα ακόμη...
    ήρθαν, τα γαμήσαν όλα και τώρα κάνουν διακοπές...
    κουτρουμάνη μακάρι να διάβαζες αυτό το μπλογκ, παλιοαρχίδι, να ξέρεις ότι αν σε πετύχω από κοντά θα σε ξεβρακώσω κυριολεκτικά, όπως ξεβράξωσες εσύ όλον τον φτωχό κόσμο αληταρά...
    και θα το κάνω και βιντέακι για το μπλόγκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο ξεβράκωμα θα έρθω και εγώ.οι τύποι κατέστρεψαν κεκτημένα δικαιώματα δεκαετιών.μην τους πετύχουμε πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή