Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;

       Η κλασσική ατάκα του Έλληνα πολίτη.Όταν ετοιμάζεσαι για τσακωμό έχεις την έκφραση αυτή έτοιμη στο πίσω μέρος του μυαλού σου.Είναι σαν την μαθαίνεις από μικρή ηλικία στο σχολείο,πριν καν μάθεις καλά-καλά την αλφαβήτα.Απορώ μάλιστα γιατί δεν την έχει μάθει ακόμα η κόρη μου.Έχει καιρό μπροστά της προφανώς.Δεν αγχώνομαι.Ορμώμενος (όποιος παρακολουθεί το blog ξέρει το κόλλημά μου με αυτήν την λέξη) απο την είδηση του κουλούρη-καριόλη είπα να σχολιάσουμε δύο πραγματάκια.
       Το σύνδρομο της ανωτερότητας και της μαλακίας που βαράει αυτή την κατά τα άλλα ευλογημένη φυλή είναι παροιμοιώδες πλέον.Βλέπουμε συμπεριφορές όπως αυτές πρώην υπουργού και βουλευτή-αντιπρόσωπου του λαού για δεκαετίες και μας πιάνει σύγκρυο.Η συμπεριφορά αυτή που δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με την άσκηση των κοινοβουλευτικών καθηκόντων του δείχνει ανάγλυφα για ακόμα μια φορά το πόσο μικροί και σκατόψυχοι είναι όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε.Και το λεω αυτο συλλήβδην.ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
      Οδηγούσε λοιπόν ο καριόλης και παραβίασε ερυθρούς σηματοδότες(προσοχή στον πληθυντικό).Όλοι μας μπορεί να το πάθουμε αυτό.Μπορεί να είχε καμμία ανάγκη και να έπρεπε να παρευρευθεί κάπου άμεσα.Ας το έλεγε στους αστυνομικούς.Αντίθετα βγήκε από το αυτοκίνητο του ο καριόλης και μίλησε απαξιωτικά στους αστυνομικούς βρίζοντας τους.Και όταν τον εμπόδισε κάποιος να φύγει μπήκε στο αμάξι του και του πάτησε το πόδι....Καλά το ότι είσαι μαλάκας ρε κουλούρη το ξέραμε.Αλλά να το κάνεις αυτό μπροστά στα μάτια της κόρης σου;Τι παράδειγμα δίνεις;Πραγματικά σε λυπάμαι όχι γιατί κατέστρεψες την Ελλάδα με την διακυβέρνηση σου αλλά γιατί κατέστρεψες το παιδί σου με τις συμπεριφορές σου.Πέρασες λάθος μηνύματα στα παιδιά σου και το αίσθημα της ατιμωρησίας και της κοινωνικής θέσης που όλους τους νόμους καταργεί θα συντροφεύουν πάντα τα παιδιά σου.Εγώ πάλι θα μάθω την κόρη μου ότι άμα πετύχει πουθενά τους ομοίους σου πάντα να τους μιλάει υπεροπτικά και να τους βρίζει.Γιατί όλοι οι πολιτικοί είναι τελικά σιχάματα της κοινωνίας.
        Γιατί όπως πολύ εύστοχα πρίν πολλά χρόνια επισήμανε ο Τζίμης:Η πολιτική είναι το πιο εςύκολο επάγγελμα στον κόσμο.Για αυτό και ο Έλληνας πολίτης έχει βάλει 300 μαλάκες για να κάνουν την δουλειά. 

1 σχόλιο:

  1. κουλούρης...μέεεεεεεεεγα σίχαμα...
    το γεγονός με εκνεύρισε και εμένα πολύ και θα γράψω και εγώ κάτι...
    πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια...
    μιλάμε για τρομερά μεγάλα απίστευτο μαλάκα μαλάκα μαλάκα μαλάκα...
    μια χούντα ρεεεεεεεεεεεεεε να τους μαζέψουν όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή