Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Κέρασμα.

     Διαβάζα την συνέντευξη της Victoria Hislop που έδωσε στο Έθνος της κυριακής εδώ.Μου άρεσε ένα κομμάτι ιδιαίτερα και το ποστάρω και εγώ.Ένα πολύ μικρό δείγμα της καθημερινότητας, αλλά τόσο μα τόσο αντιπροσωπευτικό της φυλής μας.

Οταν επισκέπτεστε τη χώρα μας, διαπιστώνετε ότι είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι όπως όταν μας πρωτογνωρίσατε πριν από την κρίση;
Ναι. Βλέπω τις ίδιες αξίες, όπως καλοσύνη και γενναιοδωρία, όπως και παλιά. Για να είμαι ειλικρινής, πολλές φορές έχουν έρθει σε αμηχανία. Οταν είμαι στην Ελλάδα, δίνω κάθε φορά σκληρή μάχη για να πληρώσω το ποτό ή το γεύμα μου. Στο Λονδίνο οι περισσότεροι προσπαθούν να αποφύγουν να πληρώσουν τον λογαριασμό (αλλιώς θα μοιραστεί μέχρι το τελευταίο σεντ σε ίσα μερίδια), ενώ στην Ελλάδα οι άνθρωποι σκοτώνονται για το ποιος θα κεράσει. Η διαφορά αυτή τα λέει όλα.


Γιαννάκο τα διαβάζεις;Έτσι δεν κάνουμε πάντα και εμείς;Πέφτει ξύλο κάθε φορά......Για αυτό την αρχοντιά του Έλληνα (του απλού πολίτη έτσι; μην παρεξηγιόμαστε) δεν θα την φτάσει ποτέ κανείς.....
Ακόμα και μέσα στην δίνη της κρίσης χαίρομαι που μερικές αξίες ακόμα παραμένουν.

5 σχόλια:

  1. Άγγλοι, Γάλλοι, Γερμανοί, και λοιποί διαιρούν σε ίσα μέρη, όπως το λέει... ακόμα και μεταξύ αντρογύνων. Φαντάσου οι Σκωτσέζοι. Θα την διαβάσω ολόκληρη μετά τη συνέντευξη και μπορεί να επανέλθω... και πάλι καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα και πάλι από αυτό το ποστ.έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες.όλοι διαιρούν μην τυχόν και φύγει κανένα σεντ.ξεφτίλα.δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν τη διάβασα τη συνέντευξη. Πολύ Ωραία.Διάβασε και συ,αν έχεις χρόνο, την ανάρτησή μου "διάθεση καλοκαιρινή", να μου πεις αν υπάρχει κοινός τόπος για πολλά απ' όσα λέει. Τουλάχιστον δεν μας παρεξηγεί η καλή μας Βικτώρια. Και μας κάνει και έμμεση διαφήμιση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βεβαίως και θα την διαβάσω.πάω τώρα κιόλας.....και μένα μου άρεσε η συνέντευξη.τα λέμε στο δικό σου blog.χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε ο έλλην είναι άρχοντας, όχι σαν τους παλιοσκρουτζ τους ευρωπαίους που κόβουν τον λογαριασμό στα 100 και δεν αφήνουν και ένα σέντ πουρ μπουάρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή